wtorek, 7 czerwca 2011

czyż nie fajnym pomysłem byłoby...

...spotkać się na jakimś piwie?

9 komentarzy:

  1. Czemu nie. Ankieta, czy proponujesz jakiś termin?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam jestem niesamowicie dyspozycyjny (przy założeniu, że z wyprzedzeniem jednego wieczora) i pomijając najbliższe piątek i sobotę

    OdpowiedzUsuń
  3. przyszly poniedzialek? (koncze okolo 20 prace w gda glownym)

    Kuba

    OdpowiedzUsuń
  4. Proponuję poniedziałek ok. 20 w Gdyni - Degustatornia (naprzeciwko SKM Wzgórze Św. Maks.) lub Kandelabry (Skwer, naprzeciwko centrum Gemini). Gdańsk ewentualnie przełknę :P

    Iza

    OdpowiedzUsuń
  5. w gdansku tez mamy degustatornie w gda glownym;)

    Kuba

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem za degustatornią w Gdyni i w poniedziałek wieczorem też mi pasuje

    Monika

    OdpowiedzUsuń
  7. to co z tym bronem?:D ktoś jeszcze chętny i ma jakieś upodobania co do miejsca? ja wolę Gdańsk ale jak większość zadecyduje to mogę i do Gdyni pomknąć. tylko niech ktoś ostateczną decyzję podejmie (nie wiem kto ;p)czy na pewno poniedziałek i Gdańsk czy Gdynia?

    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  8. Rezerwuję jutro 10 miejsc w Degustatorni w Gdańsku, na 20:00. Napiszę jeszcze maila w razie gdyby ktoś nie zaglądał na bloga.

    Do jutra!
    Iza

    OdpowiedzUsuń